سرخط خبرها

استراماچونی فصل بیست و یکم روی نیمکت استقلال؟

  • کد خبر: ۵۳۷۶۶
  • ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰
  • ۱
استراماچونی فصل بیست و یکم روی نیمکت استقلال؟
قانون منع به‌کار‌گیری مربی خارجی تا آخر این فصل اعمال می‌شود و بعد از آن باشگاه‌ها می‌توانند با مربی جدید خارجی قرار داد ببندند. استراماچونی هم برای بازگشت به استقلال هیچ منعی ندارد.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، فصل بیست و یکم هیچ یک از مربیان خارجی منعی برای مربیگری درایران نخواهند داشت. درحالی که وزارت ورزش و جوانان با اعمال قانونی عجیب اقدام به منع حضور مربیان خارجی درفوتبال ایران کرد اما این قانون برای یک سال اعمال خواهد شد وبعد از آن باشگاه های لیگ برتری می توانند با مربیان جدید خارجی وارد مذاکره شود. به این ترتیب بازگشت استراماچونی به فوتبال ایران بلامانع خواهد بود واین مربی که میان هواداران استقلال از محبوبیت بالایی برخوردار است برای بازگشت به ایران منعی نخواهد داشت.

اخیرا نیز استراماچونی از طریق صفحه شخصی خود پیغام هایی برای بهزاد غلامپور، مربی سابق استقلال منتشر و حتی صراحتا اعلام کرد که لحظه شماری می کند دوباره به ایران بازگردد و با غلامپور دیدار کند. خیلی ها این جمله ای که از زبان استراماچونی بیرون آمده را نشانه سیگنال هایی به مربی سابق استقلال می دانند که از ایران به سمت ایتالیا رفته است. گفته می شود برخی از استقلالی ها که همچنان پیگیربازگشت استراماچونی به ایران هستند به این مربی گفته اند که اگر تا فصل بعد تیم نگیرد قطعا می تواند به لیگ ایران و استقلال بازگردد. حالا باید دید سرنوشت استراماچونی با استقلال چه می شود و درشرایطی که بسیاری از هوادارن استقلال ازشکل بازی این تیم درزمان مربیگری محمود فکری رضایت ندارند، آیا استراماچونی فصل بیست و یکم روی نیمکت استقلال خواهد نشست یا خیر؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جلیل جهانتیغ
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
0
0
سلام با احترامی به اسطوره باشگاه داریم آقای محمودفکری خیلی زود به استقلال آمد و هفت بازی روی نیمکت نشد و نتوانست در اداره تیم و بازیکنان و حتی دستیارانش مدیریت کند وآن سیاست اداره کردن باشگاه بزرگی را ندارد و در ارنج و تعویض ها دیگران تصمیم می گیرند با هواداران استقلال فقط قهرمانی می خواهیم چند سال باید صبر کرد آقا محمود با امدن استراماچونی در تیم بماند واز تجربه ودانش سرمربی خارجی و سیاست بیاموزید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->